blog 1                   functionalitati firstcont 1                     abonare newsletter 01


 


 

 NOU în 2014: Sistemul TVA la încasare, OPŢIONAL 

 Cine?  De când?

  Începând cu 1 ianuarie 2014, sistemul de TVA la încasare a devenit opţional.

  Astfel, TVA-ul la încasare aplicat de firmele care au cifra de afaceri până în 500.000 euro se aplică în mod opţional, după modificările aduse de OUG nr. 111/2013.

  Mai multe detalii aici. 

Citește mai departe:NOU în 2014: Sistemul TVA la încasare, OPŢIONAL


 

Studiu de caz: Cum facturez pentru produsele aflate la reducere

  Reduceri, reduceri, reduceri

  Întrucât ne aflăm  în luna cadourilor, iar comercianţii oferă reduceri peste reduceri pentru produsele şi serviciile oferite, ne-am propus să rezolvăm   pas cu pas o speţă despre cum facturezi pentru produsele aflate la reducere.

  Află mai multe despre facturarea produselor aflate la reducere.

 

Citește mai departe:Studiu de caz: Cum facturez pentru produsele aflate la reducere

  Un nou abonament FirstCont: Nelimitat, Gratuit pe Viaţă!

abonament nelimitat gratuit pe viata 

Întrucât ne dorim să te bucuri de o experienţă unică de facturare, fără constrângeri şi să te concentrezi pe aspectele esenţiale ale afacerii tale, îţi oferim un nou abonament FirstCont – Nelimitat, Gratuit pe Viaţă!

 Poţi beneficia de acest tip de abonament înregistrându-te în platforma online de facturare FirstCont până la data de 31 decembrie 2013. 

 

 

Citește mai departe:Un nou abonament: Nelimitat, Gratuit pe Viaţă!

Facturezi. Încasezi. Plătești. Online. Oriunde. Oricând 

Cea mai rapidă cale de a factura clienţilor, de a gestiona uşor încasări şi plăţi pentru afacerea ta. Online. Oriunde. Oricând. Gratuit. Încearcă acum! 

Află care sunt beneficiile platformei de facturare si gestiune FirstCont și ce poți face în platforma de facturare FirstCont.

 

Citește mai departe:Facturezi. Încasezi. Plăteşti. Online. în platforma FirstCont

       Top 6 aplicații Esențiale pentru un Antreprenor

În afaceri, timpul este cel mai valoros activ al unui antreprenor. Orientează-te spre o gestionare bună a timpului, iar rezultatele activității tale vor vorbi de la sine.

Poți obține o optimizare substanțială a  timpului prin utilizarea unor aplicații de business cu ajutorul cărora poți accelera luarea unor decizii. Mai jos, se regăsește un set de aplicații indispensabile în activitatea unui antreprenor de succes

Tu ce alte aplicații preferi să utilizezi în activitatea business-ului tău?

Te rog, împărtășeste și celorlalți opțiunile tale adăugând un comentariu.

  

Citește mai departe:Top 6 Aplicații Esențiale pentru un Antreprenor

 

facturare eletronica

De ce sa alegem facturarea electronica in activitatea economica? 

Mediul economic este un mediu dinamic si complex, in care agentii economici incheie zilnic milioane de tranzactii comerciale. Companiile trebuie sa emita documente pentru orice tip de tranzactie comerciala finalizata, fie ca este cumparare, vanzare sau inchiriere. Agentii economici au posibilitatea de a emite aceste documente atat in format clasic, pe hartie, cat si in format electronic.

Mai jos, ne am propus sa prezentam succint ce inseamna procesul de facturare si care sunt beneficiile pe care le poate avea un antreprenor folosind acest tip de facturare in activitatea firmei sale. Mai mult...

 

 

Citește mai departe:3 aspecte importante ale facturarii electronice in 2013

 

contract FirstCont-program de gestiune contracteCum poţi să gestionezi uşor şi rapid contracte în platforma FirstCont

Pentru înţelegerea procesului de vânzare-cumpărare în baza unui contract, vom utiliza platforma de facturare online FirstCont, fiind un instrument util în gestionarea eficientă a activităţii financiare a unei companii, respectiv ale contractelor acesteia. Mai mult...  

 

Citește mai departe:Cum gestionezi online contracte în platforma FirstCont

 

raport2

Lansată la 1 august 2013, versiunea 3.0 a platformei de facturare și de gestiune online FirstCont conține noi funcţionalităţi: crearea automată de rapoarte pentru clienţi, extras al situaţiei fiecărui client, crearea unui cont gratuit pentru beneficiar. Toate aceste funcţionalităţi contribuie la creșterea eficienței organizaţiei și la scăderea costului de emitere și de transmitere a documentelor financiare între partenerii de business. 

Află care sunt cele 3 funcționalități unice ale FirstCont. Citește mai mult... 

  

Citește mai departe:Versiunea 3.0

cont gratuit pana la 1 septembrie 2013

Creează-ți cont gratuit în aplicația FirstCont! Oferta este disponibilă până la data de 1 septembrie 2013!

Întrucât vrem sa fim cât mai aproape de clienții noștri și vrem să le oferim o experiență unică în utilizarea pachetelor software, utilizatorii care se vor înregistra până la data de 1 Septembrie 2013 în platformă vor beneficia de utilizarea gratuită a contului Firstcont și vor avea acces nelimitat la toate funcționalitățile și versiunile platformei. Mai mult...

 

Citește mai departe:Creează Cont Gratuit până la 1 Septembrie 2013!

  Ce informaţii trebuie să cuprindă în mod obligatoriu o factură?

  Conform art.155 din Codul Fiscal privind facturarea, factura cuprinde în mod obligatoriu următoarele informaţii:

1. seria şi numărul de ordine;

2. data emiterii facturii;

3. data la care au fost livrate bunurile/prestate serviciile sau data încasării unui avans, în măsura în care această dată este anterioară datei emiterii facturii;

4. denumirea/numele, adresa şi codul de înregistrare în scopuri de TVA sau, după caz, codul de identificare fiscală ale persoanei impozabile care a livrat bunurile sau a prestat serviciile; mai mult... 

Citește mai departe:Ce informaţii trebuie să cuprindă în mod obligatoriu o factură?



SC Premia Software Solutions
Aleea Marius Emanoil Buteică
nr.18-20, Sector 3, Bucureşti  
România, 031823

Telefon:0314 255 908
Mobil: 0767 990 907
Fax: 0314 255 907
E-mail: office[at]firstcont.ro

 

linkedinfacebook twittergoogle


Inapoi Sus

Creează Cont GratuitLogin
Suport