blog 1                   functionalitati firstcont 1                     abonare newsletter 01




Cum creez o chitanţă nouă pentru un Client?

Pentru facilitarea operaţiei de încasare prin chitanţă, FirstCont are implementată o funcţionalitate unică de completare automată a datelor facturii pe chitanţă

Pentru a crea o nouă chitanţă pentru un client, tot ceea ce trebuie să faci este să:

A. Primul pas: Selectezi butonul Încasează.

Pentru aceasta ai mai multe posibilităţi:

1. Fie mergi la tab-ul Facturi din meniul Clienţi, bifezi factura pe care doreşti să o plăteşti şi, apoi, apeşi butonul Încasează.

incasare 1

 

2. Fie poţi selecta butonul Încasează de îndată ce ai emis factura ca în imaginea de mai jos.

incasare 2

 

3. Fie mergi la tab-ul Chitanţe din meniul Încasări şi alegi butonul Chitanţă nouă. 

 

B. Al doilea pas: completezi informaţiile de pe chitanţă în doi timpi şi 3 clickuri.

Alegi clientul dorit, selectezi factura (facturile) de incasat şi completezi valoarea încasării.

creeaza chitanta

C. Al treilea pas: Salvezi chitanţa când ai terminat!

D. Opţional, ai posibilitatea de a exporta sau printa chitanţa generată. 



SC Premia Software Solutions
Aleea Marius Emanoil Buteică
nr.18-20, Sector 3, Bucureşti  
România, 031823

Telefon:0314 255 908
Mobil: 0767 990 907
Fax: 0314 255 907
E-mail: office[at]firstcont.ro

 

linkedinfacebook twittergoogle


Inapoi Sus

Creează Cont GratuitLogin
Suport